Anima Sana In Corpore Sano

newyouΉρθε η άνοιξη!  Κάθε χρόνο τέτοια εποχή όσοι από εμάς κάνουμε καθιστική εργασία αρχίζουμε να σκεφτόμαστε πώς θα φροντίσουμε το σώμα μας, που έχει ταλαιπωρηθει από τις αμέτρητες ώρες δουλειάς στο γραφείο. Το ζητούμενο, βέβαια, δεν είναι να κάνουμε δυο-τρεις κάμψεις και να πάμε μια βόλτα μέχρι το σαλόνι, αλλά να εντάξουμε στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε ορισμένες υγιεινές συνήθειες, ώστε η δουλειά μας να μην επιβαρύνει τόσο το σώμα μας.
Έτσι, έχοντας στο νου το αρχαίο ρητό «νους υγιής εν σώματι υγιεί», σας προτείνουμε μερικές ιδέες για να μη λιώσετε στην καρέκλα σας!

1. Κάντε διαλείμματα! Η πολύωρη εργασία στη καρέκλα του γραφείου δυσχεραίνει την κυκλοφορία του αίματος. Φροντίστε να σηκώνεστε κάθε 20 λεπτά και να ξεμουδιάζετε με μερικές απλές ασκήσεις ή με βάδισμα 2-3 λεπτών. Χρησιμοποιήστε μια από τις πολλές δωρεάν εφαρμογές που αναλαμβάνουν να σας υπενθυμίζουν πότε να κάνετε διάλειμμα.

2. Αν «κουραστείτε» από τα πολλά διαλείμματα, κάντε ασκήσεις όσο κάθεστε στο γραφείο σας. Η Βρετανική Ένωση για τον Πόνο στη Μέση έχει συγκεντρώσει σε ένα φυλλάδιο τις καλύτερες ασκήσεις για υπαλλήλους γραφείου. Δοκιμάστε τις!

3. Δουλέψτε όρθιοι. Τα λεγόμενα γραφεία όρθιας εργασίας κερδίζουν έδαφος στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, γιατί εκτός από το ότι βοηθούν το σώμα βελτιώνουν και την ψυχολογία. Πάρτε ιδέες για τα καλύτερα standing desks και μετά κατασκευάστε το δικό σας. Και βέβαια, δεν είναι ανάγκη να αποχαιρετήσετε πλήρως την καθιστική εργασία. Μοιράστε το χρόνο σας στα δύο γραφεία και θα είστε μια χαρά!

4. Αν η περιστασιακή ορθοστασία δεν σας φαίνεται καλή ιδέα, φροντίστε τουλάχιστον να είναι το γραφείο σας πλήρως εργονομικό.

5. Βγείτε στην εξοχή. Όλο και κάποιο πάρκο ή βουνό θα υπάρχει κοντά σας. Ξεκινήστε τη μέρα σας με έναν αναζωογονητικό περίπατο. Ειδικά για τα σαββατοκύριακα, σας προτείνουμε τις πεζοπορικές βόλτες που διοργανώνει στην Πάρνηθα το καταφύγιο Φλαμπούρι. Να πάτε τώρα, που τα πάντα μυρίζουν άνοιξη!

6. Τρέξτε! Το τρέξιμο προσφέρει ευεξία, βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής αντοχής, μυϊκή τόνωση και καλή διάθεση. Δείτε τις συμβουλές του περιοδικού Runner’s World για όσους θέλουν να ξεκινήσουν δυναμικό βάδισμα ή τρέξιμο, δεσμευτείτε απέναντι στο στόχο σας και πολύ σύντομα θα μπορείτε να τρέχετε 30 λεπτά ή ακόμα και μία ώρα.

7. Κοιμηθείτε σωστά και ξυπνήστε ξεκούραστοι. Ακολουθήστε τις συμβουλές του καθηγητή του πανεπιστημίου του Χέρτφορντσαϊρ Richard Wiseman και θα ξυπνάτε γεμάτοι ενέργεια κάθε πρωί.

Ξεκινήστε σήμερα κιόλας να φροντίζετε τον εαυτό σας και θα δείτε σύντομα τα αποτελέσματα της προσπάθειάς σας. Και να θυμάστε: οι μεγάλες αλλαγές θέλουν υπομονή και επιμονή!

Advertisements

About metafrasi

The meta|φραση School of Translation Studies, the only school in Greece that specialises solely in translator training, was founded by British Council translation teachers and professional translators with 18 years of experience in translation and translator training.

Posted on April 21, 2014, in Επαγγελματικές συμβουλές and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: